העתיד של שילוב דיוור אלקטרוני עם המדיה החברתית

תורגם ועובד מהאתר: eMarketer.comשיווק בדיוור אלקטרוני

בסקר שנערך בקרב בעלי עסקים קטנים, ע"י חברת AWeber (שיווק באמצעות דיוור אלקטרוני) נמצא שהטקטיקות השיווקיות השכיחות שיושמו בשנה שעברה (2009) היו ציוץ בטוויטר אודות משלוח ניוזלטר במייל, ומשלוח קדימונים לפוסטים שפורסמו בבלוג.
מעטים בלבד (4 מתוך 10) אימצו את הטקטיקות האלה, ורק לכמעט רבע מהם היה טופס הרשמה לרשימת תפוצה בפרופילים ברשתות חברתיות או קישורים לרשתות החברתיות בתוך הדיוור האלקטרוני שלהם.

בשנת 2010 לעומת זאת, בעלי עסקים קטנים רבים כבר מתייחסים לשילוב של דיוור אלקטרוני ושימוש במדיה חברתית, כחלק מערוצי השיווק של העסק ברצינות רבה ומעידים שהם מבינים שזה חשוב מאוד לעסק.
החלק הארי שבהם מתכנן לאפשר למבקרים להירשם לרשימות התפוצה שלהם ישירות מאתרי מדיה חברתית כדוגמת פייסבוק.

שיווק בדואר אלקטרוני 2010הטקטיקה הזו מאפשרת למשווקים באמצעות דיוור אלקטרוני לפתח ולהצמיח את הרשימות שלהם בעצם זה שהם מאפשרים לצרכנים (ללקוחות הפוטנציאליים) לבחור להירשם במקומות שונים ברשת.
כמעט חצי מבעלי העסקים הקטנים מתכוונים להוסיף "Follow Us" (עקבו אחרינו) בחתימה הרשמית של המיילים היוצאים מבית העסק. כ- 44% יוסיפו את האפשרות לשתף את התוכן או המסרים באמצעות אופציית Share (בהשוואה ל- 13.10% בשנה שעברה).

על פי מחקר שערכה חברת האוטורספונדר GetResponse שילוב אפשרות לשיתוף התוכן או המידע במדיה החברתית כבר בתוך הדיוור האלקטרוני, העלתה ללקוחות שלהם את שיעור לחיצה CTR* ממוצע של 7.2% ל- 8.7% ואילו הוספה של שלוש אפשרויות שיתוף שונות העלתה את השיעור ל- 11.2%.

CTR – Click through Rate : מספר המשתמשים שלחצו על הקישור (הבאנר / המודעה) חלקי מספר הפעמים שהמודעה הוצגה.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות שיכולים לעניין אותך:
[catlist=6]

החומר באתר זה הינו לשימוש פרטי אין להפיץ, להעתיק, לשדר או לפרסם חומר כלשהו מתוך האתר, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלי זכויות היוצרים השונים
קורס שיווק באינטרנט | אפיון אתר | כתיבה שיווקית | קידום עסקים באינטרנט | בנית אתר