שילוב של מספר מסעות פרסום מקוונים באינטרנט משפר את היעילות של תנועה המגיעה מחיפוש במנועי חיפוש
כך עולה מדוח שמציג iCrossing.
מחקרים בנושא יעילות ערוצי פרסום באינטרנט מצביעים כי לפרסום חזותי, כלומר לפרסום עם תמונות, יש השפעה מהותית על ערוצי פרסום באינטרנט אחרים.
ממצאי המחקר הנוכחי מלמדים שמסעות פרסום המבוססות על פרסום ויזואלי ממוקד מטרה, העלו את מספר המבקרים שמגיעים ממנועי חיפוש בכ- 14%.
את תוצאות המחקר תוכלו לשמוע כאן.
הפרסום החזותי המסורתי משול לצעקה אל ההמון: ככל שאתה צועק חזק יותר ולאורך זמן רב יותר, כך יש סיכוי שיותר לקוחות יגלו אותך.
פרסום חזותי באינטרנט שמבוסס על הרגלי החיפוש של הגולשים, לוקח בחשבון את הצרכים והרצונות של קהל המטרה וכדי להגדיל את היעילות של הפרסומת,
על הפרסומת לתת מענה מדויק לצורך או לרצון של הפרט, של הלקוח הפוטנציאלי.
"הרצת מסע פרסום חזותי גורמת סטטיסטית לעלייה משמעותית בתנועה ממנועי חיפוש ובמיוחד מעלה את המבקרים החדשים, המבקרים שמחפשים מידע ואת המבקרים שמגיעים מלחיצה על מודעות ב- SEM או Search Engine Marketing ".
על פי הדוח, " CPC או Cost Per Click שהופחתו במהלך מסע הפרסום החזותי, הראו שמסעות פרסום חזותיים ממוקדי מטרה באינטרנט עוזרים למסעות פרסום בערוצי מדיה אחרים להגיע ליחס נכון של עלות תועלת".
המחקר הזה תומך במידע אחר שמרמז שלמסעות פרסום חזותיים יש השפעה מעבר לקליק הפשוט שעושה הגולש על הבאנר.
לדוגמה, מחקר שנעשה על ידי Forrester Consulting ומומן על ידי iProspect מראה שגולשים הנחשפים למודעת קידום עשויים לא ללחוץ על המודעה עצמה אבל לעיתים קרובות נוקטים בצורות אחרות של פעולה:
• 27% מחפשים את המוצר, המותג או החברה בעזרת מנועי חיפוש.
• 21% מקלידים את כתובת האתר ישירות בדפדפן שלו ומנווטים עצמם אל האתר של המפרסם.
• 9% חוקרים את המוצר, המותג או החברה בעזרת רשתות חברתיות או לוחות מודעות מקוונים.
כדי להיות מדויקים במדידת יעילות מודעות ויזואליות, יש לקחת בחשבון הפריה ההדדית שכזו ולא להתייחס רק לשיעורי הקליקים.
מה הדרך שלך לבצע מדידה על מסעות השיווק / פרסום שלך?
פוסטים נוספים בנושא שיווק באינטרנט שיכולים לעניין אותך:
[catlist=3]