האם מספיקה אסטרטגית שיווק באינטרנט כדי להחדיר לשוק מוצר חדש?
הקשיבו לראיון עסקי עם רונן גפני – יזם, ממציא והוגה המשחק ליזמות עסקית FreshBiz וגלו:
- איך הכל התחיל
- מי השותפים בתהליך הפיתוח
- מה המחירים, הקשיים והאתגרים שבדרך
- על ההתמדה והנחישות שמביאים לתוצאות
- מה הן הפעולות השיווקיות שמקדמות את מכירת המשחק
- אילו פעולות שיווקיות נלקחו וכיצד הן משרתות את המטרות העסקיות
- על הטעויות והנקודות לשיפור
- הרצאה נערכה ב 22/8/2010
מאחלים לך האזנה נעימה.
הבטיחו לעצמכם מקום בוובינר הקרוב: לפרטים מלאים והרשמה לחצו כאן
אנחנו כבר משחק, ובכל משחק לומדים עוד דבר על ההתנהלות שלנו בעסק,
בכל משחק אנחנו מרוויחים עוד תובנה שעוזרת לנו לשנות הרגלים ודפוסי פעולה.
וזו הסיבה שאנחנו ממליצים גם לך לקנות יחידת משחק לשיפור תוצאות העסק שלך.
יש להשאיר פרטים בטופס ויצרו איתך קשר להשלמת הרכישה.
[contact-form-7 404 "Not Found"]